En bra start på dagen?

Har precis gått upp.. även fast det är sent så är det alltid segt för mig att ta mig ur sängen... Drömde dom konstigaste drömmarna, att jag blev misshandlad av någon unge.. inte vilken som helst utan en vän till familjen som faktiskt är lillgammal. Haha kan det ha varit för att jag kollade på youtube klipp igår?

Har precis gjort färskpressad juice med grapefrukt och apelsin, riktigt bra start! Så fräscht! Måste ju orka med den otroligt långa dagen. Går i skolan från 12.15 till 13.00 haha! Fast när jag kommer hem har jag ju en hel del att städa.. mamma min skulle få spader om hon råkade se det här.. hon skulle nog försöka omyndigförklara mig.. får se till att städa idag!

Imorrn åker jag hem till Stockholm! wie! Landar dock i Göteborg, men det är tur att man har en sådan snäll pappa att han kommer och hämtar mig =) Ska hinna med mycket i helgen, ska se morgan pålsson filmen, ska se melodifestivalen, ta en sväng ute och umågs med familjen =) ska bli underbart!

Nej nu ska jag försöka ta min in i badrummet, tvätt överallt, men det ska nog gå med lite våld.

ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0