Ångest och hemlängtan verkar gå hand i hand



Okej nu börjar ångesten krypa på.. om 48 timmar sitter jag på en histologi lektion! PANIK! 
Känns som om all engelska är bortblåst och som om jag knappt vet hur en hund ser ut. Går och nynnar på pluto sången hela tiden så man kan säga att jag är nervös.. (brukar göra det när jag är nervös).

Snart ska jag och pappa till West End som är ett jätte stort shopping center. Vi ska bunkra upp med DVD filmer så jag har något att göra om jag skulle bli totalt mobbad. Jag kommer förmodligen bli en total datanörd och när jag kommer hem till sverige lär mitt huvud vara format som göran perssons glasögon! Vi får hoppas att folk i skolan inte mobbar ut mig som den fula ankungen.

Nu längtar jag faktiskt väldigt mycket efter er där hemma. Kommer förmodligen bli värre när pappa åker på måndag men det lägger väl sig så småningom. Börjar även sakna Andreas väldigt mycket.. saknar någon att hålla om på kvällen. <3 Hoppas på att han hälsar på mig snart.. eller att jag kanske kan åka hem om wizzair börjar bli snälla mot mig, typ börjar matcha avgångar med mitt schema.

image18



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0