Åh jag tycker faktiskt om det!

Okej nu har jag gått i skolan i två dagar! När jag tänker efter så inser jag faktiskt att det här kan bli riktigt bra. Folk är trevliga och lektionerna är faktiskt intressanta! Idag microskoperade vi rått tunga.. JAG TRIVS!
Har dock sysselsättningproblem så jag beter mig som ett barn med touretts när jag är hemma i lägenheten. 
Har dessutom fått för mig att man inte kan ta av sig täcket när man sover.. så man ligger juh för fan som i en kuvös under natten. Måste sluta med dom där dumma tankarna. 

Även fast jag har bott här i en vecka snart så blir jag fortfrande förvånad över hur billigt allting är. erregud en mozzarella kostar 4 kronor, 1.5 liters cola 8 kronor. Rena kapen! haha En tjej i min klass har tydligen köpt sin söta lilla chihuahua för endast!.. 2000 kronor. Helt sjukt!
Undrar om man köper djur per kilo i det här landet för isåfall tror jag nog att det blir en liten hund för mig... ska ta reda på det där..

saknar er där hemma <3




Kommentarer
Postat av: malin

låter mysigt! :)

2008-02-05 @ 15:30:09
URL: http://mizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0