14 timmar kvar!

Idag har det varit jätte fint väder i Budapest, strålande sol och klarblå himmel! Nästan vår väder.
Det är nu man inser att det faktiskt kan vara ganska så mysigt i den här staden också.
Jag och pappa har besökt ett shoppingcenter idag igen. Känner att pappa börjar få en dödlig dos av detta shoppande. Han behöver nog vila famöver, till och med jag börjar tröttna.

Har suttit och kollat lite på biljetter hem idag. Funderar på att åka hem på Alla <3 dag.
Jag var även inne på Amazon och skulle beställa hem lite böcker som jag ska läsa för att ha någon möjlighet att klara av mina tentor. En utav böckerna kostade.. ja gissa! jag blev chockad och höll nästan på att börja gråta. Jag visste att dom var dyra, men man behöver juh inte överdriva. 4000 :- kostade min botanik bok! Jävla rån säger jag!
Jag har aldrig tyckt att att blommor och växter har varit sådär hejdundrande kul, men nu jävlar ska jag få ökat intresse för det där. Från och med nu ska jag känna samma utthettsning för blommer som Carl von Linne.

Börjar bli asnervös nu.. 14 timmar kvar tills jag är på lektionen. Men jag känner mig faktiskt riktigt laddad! Tror att det här kommer att bli askul!
Önska mig lycka till!

I Dom fyra fönsterna vid cykeln ligger min lägenhet.

Min Kära granne saluhallen.

Lite Bilder på lägenheten.




Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad fuskigt! Jag vill också åka utomlands :)

2008-02-03 @ 21:30:25
URL: http://philura.blogg.se
Postat av: sofia

vad mysigt du bor! jag vill komma till dig!

2008-02-07 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0