Tjockolom

Nu har jag varit på min kära promenad med fuckface! haha intressant intressant. Jag tror att jag helt ärligt har stora problem. Killen är supertrevlig men jag kan bara inte tycka om honom,. Varenda gång kommer jag på massa dåliga anledningar. haha
Det finns bara en enda person jag vill höra av mig till och det är tyvärr itne han. Frågan är om jag skulle ha gjort som jag gjorde men det är nästa fråga.

Nu har jag även kollar på första avsnittet av Blondinbellas tv blogg. Herrejävlar vad hon var speciell. Fick en helt annan uppfattning av henne när man läser bloggen än när man såg henne på tv. Shit vilken uber blondin. Undrar hur mitt tvprogram skulle vara. haha Tittarsiffrorna skulle nog sjunka totalt. Tvn skulle bli som på 60 talet  haha

Nej nu ska jag sova. Bara 2 tentor kvar innan jul och jag har en imorrn så jag msåte sova.

Snart ses vi igen Sverige!

pussar
 
Roligt misstag när linnea tog kort :) haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

kom hem idag!!!

2008-12-16 @ 11:45:04
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Sofia

snygg bild! :P

2008-12-16 @ 12:08:31
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0