Tillbaka levande och sjöblöt

Okej idag skulle ju jag och Maria till det där dog sheltret och kolla på Sam. Problemet var ju bara att vi inte hade någon adress dit så Maria kom på den brillianta iden att ta med sig min dator ner till Alkis kiosken precis nere på hörnet för att fråga som småfulla gubbarna om någon visste vart det låg. Frågan är bara som dom själva visste var dom var så jag tror knappast att dom kunde hjälpa oss dit men iallafall så tog jag med mig datorn ner och gubben i kiosken ringde tillsut en taxi till oss.

Vi åkte dit, tog cirka 45 minuter. Åksjuka blev vi båda två så vi var väldigt tacksamma när taxin stannade. Taxin stannade mitt på en leråker. Där går jag och Maria i kläder som inte är gjorda för lerbrottning. Efter att ha passerat X antal hundar hittade vi lilla Sam. såååååå söt!!!
Vi tog en liten prommis med honom och han var så galet rädd. Jätte fin hund kommer han att bli men det krävs lite träning tror jag.

Nu på kvällen har jag pluggat Matte med Ida, sista tentan imorrn. Sjukt vad otaggad jag är. Fattar inte hur jag ska klara det imorrn för nu kan jag inte tänka på något annat än att jag ska få åka hem imorrn. wieee!!

Lite uppdatering om fuckface. hahaha
Han gick förbi idag. Valde att inte se honom. Kändes bäst så.. han är bara lite för knäpp.
Fick ett sms igår där han sa att han trodde att vi kunde bli lite för komplicerade. Hallå vem fan har sagt att vi skulle någonsin bli något liksom?

jaja sov gott!
Imorrn är jag officiellt svensk igen :) wieee

Hahah min lilla råtta som jag älskar över allt annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0