Tenta och sen hem <3

Fan vad dåligt man sover när man vet att något ska hända dagen efter. Typ som idag, först tenta och sen flyga hem i kaoset till Sverige. Hoppas att flygstrejken inte märks så mycket. För just nu vill jag bara hem!
Kommer få sitta ganska många timmar på flygplatsen så man kasnke ska ta med sig datron så man kan kolla på film, vi får se.

Matte tentan idag kommer bli intressant. Jag behöver 8 poäng på den för att klara den. Dvs att jag knappt pluggade ett skit. Tänk om jag skulle kugga den bara för det. jaja vi får väl se. haha

NU ska jag packa ihop dom sista grejerna. väskan är smockfull. Hoppas att jag inte åker fast för hela kittet skallpellblad jag har med mig till dissektionen.

Hörs från Sverige sen <3

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0