Raggning med Sanna nästa

Haha efter en liten kommentar i min blogg har jag kommit fram till att jag måste komma igång med raggandet igen..Hur nu fan de ska gå till.. men det f¨år vi väl försöka klura när jag kommer till sverige igen.

Idag har jag haft tenta.. igen. Tror att det faktiskt kan ha gått bra men jag är inte säker. Vi får se.
Lollo åkte tillbaka till Sverige idag. Skönt för henne men tråkigt för oss.
Och jag och Maria har haft städdag. Mycket ska ju göras innan man kan lämna det här stället.

Jag kollade på min flygbiljett idag, tänkte att jag skulle kolla om allt stämde eftersom det inte gjorde det sist. Och gissa vad? Det stämde inte den här gången heller. Paniken blev total! Det är ju för fan jul! Kris om jag itne får komma hem. Då dör jag!
Så jag panik ringde mamma och pappa och typ resten av telefonboken. Tillslut fick jag mamma att ringa Wizzair och dom ändrade faktiskt felet utan att säga ett knyst. Väldigt konstigt. Undrar om dom vet vem jag är vid det här laget? ( Jag har skickat X antal elaka mail till dom, äntligen fattar dom, man ska inte leka med mig haha )

Imorrn ska jag och Maria åka till ett dog shelter och kolla på hennes hund. En stor svart sak. Hoppas att den är fin. Vill ju inte ha någon galen best här hemma. Har ju redan lilla Pus som kan ställa till med ett och annat den lilla jäveln.

Nu ska jag krypa ner i sägen med Matte böckerna och Katten Gustav filmen.

puss o kram


Den här bilden är till dig Sanna <3 hahahahaah


Kommentarer
Postat av: Sofia

olala snygging där!

2008-12-17 @ 01:53:23
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Sun

hahahaha den där bilden gjorde min dag! Malta, vilken resa..vi får ta en raggarresa igen snart, vi ses snart älskling!

2008-12-17 @ 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0