godmorgon världen vilken jävla dag!

Nu har jag vaknat. Hade en rejäl deppdag igår. Men nu är det väl dags att rycka upp sig lite.
Satt hemma hos Ida igår och pluggfade och drack lite vin. Lite för mycket kanske men kul var det. Dumma insektsord har aldrig varit så kul som igår! Kom hem och gnällde lite till Maria och Lollo sen gick jag och la mig och kollade på Marias favorit film " twilight". Helt okej film men ingen dunder hit. Mysig men lite för deppig för mig.

Idag är det väl mer plugg som gäller.. usch jag kommer dö om jag ska fortsätta i denna takt. men nu är det fakitskt bara 4 dagar kvar :) Sen är det hem..

Nu ska jag gå och äta lite frulle uppdaterar lite senare..
pussss



Kommentarer
Postat av: Sofia

ja snart kommer du hem! <3

2008-12-14 @ 12:01:53
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0