godmorgon alla kackerlackor.

Sov ut idag för en gångsskull, känner mig faktiskt utvilad. Nu är det bara att börja med alla zoologi frågor jag msåte lära mig tills på tisdag.. närmare 300 stycken! wiee.. fattar inte hur någon kan tycka det är kul att trycka in masssa latinska namn utan mening. Battopsida= kackerlacka. Då tänker jag på blattar som har hamnat på fel sida dvs. kackerlackan Vi såg i grekland som låg upponer i hörnet.

Idag är det 5 dagar kvar tills att jag får komma hem. Lotta och Jennie åker redan idag. Lite avis måste jag säga men men jag är också snart hemma.

Okej jag kan ju tillägga lite nyheter om fuckface. Galningen i min klass. Antingen sitter han och rådriver med mig eller så är han en psykopat som blir kär i varenda människa han ser. Undrar vad han är?
Han skriver varenda dag, tjatar om att vi ska ses och som grädden på moset så kommer han med dom mest befängda erbjudanden jag någonsin har varit med om. jaja lite underhållande är det men nu börjar det faktiskt bli lite jobbigt. Kan tyvärr inte lägga upp en bild på honom men han ser ut som ett överkörd marulk. ( ni vet den extremt fula fisken)

Hoppas att ni får en rba dag utan massa insekter att lära sig. pusss!




Kommentarer
Postat av: Sofia

blattar på fel sida! hahaha! du är för skön vännen! :D:D

2008-12-13 @ 21:58:16
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0