Gammal och grå

Så nu är jag hela 21 år och 5 dagar!
Fy fan, sitter här i samma gamla säng och ruttnar fast skillanden är väl att jag har rynkor och hängbröst. Nästa år kanske man ska skriva plastikoperation och botox på önskelistan.
Mamma kom hit helgen jag fyllde år, jätte mysigt :) Vi var ute på stan och åt mysiga middagar. Mysigt med lite paus mitt i allt tenta pluggande!

Nu har det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem! Ska verkligen bli jätte skönt. Har avklarat 8 tentor och har bara 2 kvar innan jul. Sjukt mycket men va fan gör man inte för att få jobba med dom små djuren.

Det har hänt lite läskiga saker i den här staden på senaste tiden. En tjej från frankrike har varit försvunnen sen en vecka tillbaka. Hon var ute på krogen i torsdags sen på veägen hem försvann hon spårlöst, det enda man har hittat är hennes väska. Det är tydligen vanligt med trafficking här och även att Maffian har varit inblandad i en del försvinnanden. Hoppas att man hittar henne snart men tyvärr bådar det inte så gott. men hoppas!!

Idag hade jag Biologi prov, sjukt dåligt gick det. man kan med andra ord säga att jag förmodligen fet kuggade! Hade pluggat som ett litet as men tydligen tycker den här skolan att det är oerhört viktigt att kunna småsaker som en vanlig människa inte har en susning om vad det kan vara. men lilla Danni ska minsann kunna det.

Ikväll har Ida och hennes hund Sipi varit här. Satt och pluggade lite. Jätte mysigt fram tills att man fick sig en rejäl knock out av hunden och nu ligger man här med näsblod. haha jaja man får väl tåla lite.

Nu ska jag gå och kolla på film tänkte jag.  Och jag lovar. uppdatering ska ske oftare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad kul med uppdatering oftare! ser fram emot det! <3

2008-12-13 @ 21:56:52
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0