Fina naglar och nytt förhållande

Idag har jag suttit hela dagen i en skönhetssalong, och då skojar jag inte med hela dagen. Jag har i ivlket fall jätte fina naglar nu.

Jag var lite smått deppad när jag kom hem över att jag är total singel så då gjorde LOllo något som hon trodde var en tjänst. Hon skapade in a relationship på facebok. Så nu tror hela världen att jag är tråkig och att jag är hemosexuell. Nu kommer jag ju definitivt aldig få en pojkvän igen. jaja skitsamma! :)

Ikväll ska jag ut och gå på promenad med fuckface. Det blir ju spännande. Jag ska få tillbaka mina böcker så roligare än så blir det inte.

NU ska jag och min nya flickvän gå och äta lite.

Puss på er <3


Kom igen nu manliga könet! börja dras till mig igen!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

älskling! du är den finaste! du kommer inte att ha några som helst problem att hitta kärleken när tiden är mogen! blir raggning på lovet:D

2008-12-15 @ 20:34:18
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Sofia

måste du acceptera kommentarerna först? sån snok du är! <3

2008-12-15 @ 20:35:00
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahahaha du har nog bara kommit av dig lite med raggandet, när du är igång går ju ingen man säker, (inte ens taxichaufförer) för du e master of raggning! eller vi tillsammans kanske hehe älskar dig

2008-12-16 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0