sommar <3

En positiv sak med att bo utomlands är att sommaren kommer mycket snabbare. Igår var det hela 29 grader här i Budapest! Helt underbart!

Idag har jag varit i skolan och lyssnat på världens tråkigate talare. otroligt att det itnekan bli roligare liksom. Sen efter skolan tog jag en promenad upp på berget och satte mig och pluggade botanik. usch.. men det måste bli klart.

Idag är det faktiskt exakt en månad kvar tills min första tenta, börjar bli riktigt nervös. men det går nog bra.
Den 24 maj så flyttar jag hem till Sverige! Ska bli helt underbart! saknar det så jag dööör.,. speciellt familjen.. mamma, pappa och lilla skruttan.

image161

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh gumman jag saknar dig så mycket. vill umgås massor med dig!

2008-04-21 @ 18:48:20
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0