helgen i bilder!

I helgen har jag varit hemma i stockholm och roat mig!
I torsdags var jag och Linnea på en studentskiva.. hemskt! kände mig som en gammal tjärring som burkar sitta hemma och röka under köksfläkten med en box lådvin. så kändes det.. hemskt med andra ord!
Skivan var nog lyckad för dom andra iallafall. Det var filmstjärne tema, och jag var mimmi och linnea var tomb raider =) underhållande iallafall..
 

I lördags var jag först ute och tog en öl med micke och marcus och sedan mötte jag upp Linnea och Sara och en hel drös med folk. (linneas kompisar) Det var kul, intressant om inte annat. Linnea lyckades bli utslängd och insläppt tre gånger under kvällen. Om jag hade blivit utslängd hade jag nog aldrig fått komma in igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0