godmorgon!

Nu har mamma varit hos mig i nästan 6 dagar :) jätte mysigt med lite sällskap.. men idag åker hon hem :(

Idag har jag histologi practical, helt okej. Ska verkligen ta mig i kragen idag och försöka lyssna lite mer. kan vara bra inför tentan.

Har försökt söka på studera.nu men varenda snorunge i hela sverige erkar göra det samtidigt som mig.. suck.. jaja jag får väl ta tag i det där senare idag!

Var det många av er igår som tände ett ljus för Engla? Det gjorde iallafall jag och mamma. Tycker bara att hela historien är så himla sorglig..

Nej nu ska jag följa mamma till flygplatsen.. mer uppdatering kommer sen!

puss <3

image157

Kommentarer
Postat av: sofia

saknar dig

2008-04-15 @ 18:58:57
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0