botanik och pizza

Idag har jag varit osedvanligt effektiv! Jag och Lovisa satt och pluggade botanik i nästan 3 timmar... helt otroligt för att vara jag! Känns faktiskt riktigt bra.. hoppas att dom där jävla växterna sätter sig snart.. Carl von Linne bötjar få sig en riktigt konkurrent i växtvärlden.

Efter detta långa 3 timmars pass gick vi och åt pizza och nu är jag så mätt så det känns som om jag har ätit lika mycket som pippis pappa.

Ikväll ska jag ägna mig åt städning och att försöka göra någonting åt den otroligt röda färg jag har lyckats få över hela kroppen. Nu förstår jag hur illa en rödhåring engelsman känner sig efter en dag på stranden. som en stopsignal.

image158

Kommentarer
Postat av: sofia

vi måste ses snart!

2008-04-15 @ 21:36:28
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0