att tycka om någon är inte lätt...

Det är redan söndag.. segt. Helgerna går så otroligt snabbt. usch.
Sitter här och ska städa lite men jag orkar vekrligen inte.. känner mig på något konstigt sätt helt tom.
Ni vet när man inte riktigt vet vad som är fel.. man känner att det är något men kan itne sätta fingret på vad..

Imorrn är det hisologi som gäller.. och sen på onsdag kommer pappa till mig <3 Ska bli jätte mysigt!

Satt och funderade lite innan på hur mycket man egentligen ska stå ut med.. det är mycket saker här i livet som är jobbigt.. men var går gränsen? är allt värt det i slutändan?

image160


Kommentarer
Postat av: sofia

det enda som du ska tänka på är att fråga dig själv vad du vill och hur du tror att det skulle bli om ni försökte er på ett förhållande igen.
det är bara du som kan bestämma hur du vill göra.
jag finns alltid här!

2008-04-20 @ 22:09:26
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0